CoolaHampus123

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av CoolaHampus123 - 23 mars 2012 22:07

Heej! ^^


Det var en göllig liten tjej som fråga om hon fick va med här så.. Aa.. Här är hon ;D





Hej då :*


 

 

Av CoolaHampus123 - 23 mars 2012 21:54

Juste!! Det är ju nytt tema!! Inte så värst intressant enligt mig!! Tycker det rent av suger!!


Vad tycker ni om det nya:





Det blev ju ganska mycket bloggning idag ;D



Men snälla kan ni svara? Ska jag ha frågestund? Hej då!!!



Se mina KF och ge mig autos ;D Lvlar snart ^^




Byee :*



   

Av CoolaHampus123 - 23 mars 2012 21:43

Det är en på MSP som är helt jäkla freaky lik mig O.O


Ikväll så åt vi Tacos med nästan samma saker på! Båda kollar på The Voice och har samma favvo Chips O.O


Det är hon här ja pratar om!






Men hon är iaf jättesnäll ^^ Give she some Autos (Y)



Rosettii, om d ser det här! Du e Nice 8)



Hej då :*



   

Av CoolaHampus123 - 23 mars 2012 19:56

Men jag ska äta Tacos ;D


Så hej då ^^ :*


Ha det bra!! Juste DEETT ÄRR FFRREDDDAAAG!! ;D Njut av den ^^ <3



Hej då!


Fråga: Vad ska / brukar du göra på fredagar? ;D



Hej då :*


 

Av CoolaHampus123 - 23 mars 2012 17:51

Har ni sett den nya headern? ;D Vad tycker ni om den ;D


Hoppas ni tycker den e bra ^^


Här är den i ett iblägg ;D 




Om ni inte ser den, så klicka på F5 på tagentbordet!


^^


Hej då igen :*


    

Av CoolaHampus123 - 23 mars 2012 16:43

WOOHOOOOO!!!!!!!!


Nu har jag 1000 KF ;D Se här!


 



Snälla se några ^^ Tack till er som följer dem <3


Och till er som följer bloggen ^^


Förutom att se mina KF, kan väll jag få en auto? Skulle vara underbart!! För jag lvlar ganska snart ^^


Titta här!





Ser ni? 575 Vänner ;D Bara så ni vet så addar jag alla ^^


Då kanske ni hamnar i en KF ;D


Men nu ska jag spela lite värdens bästa spel! Nämligen MSP ;D


Hej då :*


   


Juste!! Vill ni att jag ska ha en frågestund? Svara i kommentarerna!! Och juste igen! Ni vet väll at ni får kommentera fritt ;D Bara att kommentera på ;D

Tidigare månad - Senare månad

Passar du tiden?

Presentation


Shululuu på er! ;) Ni har nu kommit till min msp blogg där jag såklart bloggar om mitt msp liv och mycket mer. Hoppas ni följer bloggen och komenterar mycket! :D Tack för att du läser min blogg :*

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om: U.S.A Fever?
 Snygg!
 Ful!
 Gräslig!
 Fin!
 Cool!
 USA!! ;D
 *Kan inte svara, eftersom jag svimma av den snygga looken!*

Kategorier

GästBoken

Besöksstatistik

Another languages?

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards